Honda CRF1100L Africa Twin
Redakční testy
Články
Technické údaje Honda CRF1100L Africa Twin
2020 2021 2023 2024
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 1084 cm3
Výkon 75 kW (102 koní)
Výkon při otáčkách 7500 ot/min
Točivý moment 105 Nm 112 Nm
Otáčky při max toč.mom. 6250 ot/min 5500 ot/min
Druh motoru Spalovací 
Dvoudobý/čtyřdobý
Chlazení Kapalina 
Uspořádání válců Řadový 
Počet válců
Rozvod OHC 
Ventilů na válec
Vrtání 92 mm
Zdvih 81.5 mm
Kompresní poměr 10.1 : 1 10.5 : 1
Příprava paliva Vstřikování 
Startér Elektrický 
Počet rychlostí
Sekundární převod Řetěz 
Typ rámu Dvojitý kolébkový 
Materiál rámu ocel/lehká slitina 
Zdvih předního odpr. 230 mm
Zdvih zadního odpr. 220 mm
Brzdy vpředu 2 kotouč 
Rozměr předního kotouče 310 mm
Přední třmen čtyřpístkový 
Brzdy vzadu kotouč 
Přední kolo 21 "
Zadní kolo 18 "
Rozměr přední pneu 90/90-21 
Rozměr zadní pneu 150/70R18 
Rozvor 1575 mm
Úhel hlavy řízení 27.5 °
Závlek předního kola 113 mm
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) - 815 mm
Světlá výška 250 mm
Výška sedla 850 mm
Výška sedla max 870 mm
Pohotovostní hmotnost 226 kg 231 kg
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz - 250 kg
Objem nádrže 18.8 l
Množství oleje 4.8 l 4.9 l 4.8 l
Spotřeba 4.9 l/100 km
První cena 364900 Kč 369900 Kč 374900 Kč 345900 Kč
Poznámka volitelné snížené sedlo 825 mm, volitelné zvýšené sedlo 895 mm; verze s automatem DCT: spotřeba 4,8 l/100 km, hmotnost 236 kg  -
Galerie Honda CRF1100L Africa Twin od uživatelů
Motoakce
Videa Honda CRF1100L Africa Twin
Témata ve fóru o Honda CRF1100L Africa Twin
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Poradna Výměna originálního sedla 1 Včera 19:58
Silniční cestovní Automat v SUV motocyklu 24 8.10.2024 08:59
Poradna Africa 2024 - Lambda somda 6 18.9.2024 18:17
Poradna Nefunkční páčka tempomatu SET- 12 13.9.2024 12:26
Japonské Apple carplay funguje bez interkomu 14 13.9.2024 11:45
Opravy a údržba Studený start Afrika twin 1100 DCT 2 12.9.2024 18:33
Opravy a údržba Studený start Afrika twin 1100 DCT 2 12.9.2024 16:11
Japonské Afrika 1100, postřehy a zkušenosti 748 2.9.2024 20:54
Poradna Svolávací akce CRF1100 - zastavení motoru 17 10.8.2024 20:47
Poradna Android Auto, CarPlay 2 22.7.2024 07:50
Silniční cestovní Výber cestovného endura 65 19.7.2024 11:48
Enduro & funbike pneu na Africu 30 8.7.2024 10:38
Enduro & funbike Origo padaci rámy na Afriku 5 18.6.2024 09:42
Poradna Pridavna svetla na AT 1100 13 19.5.2024 10:47
Silniční cestovní Afrika Twin 2024 13 18.4.2024 11:02
Enduro & funbike Hrazda navigace 7 17.4.2024 08:29
Silniční cestovní Doplnky na novou 1100 20 3.4.2024 20:17
Silniční cestovní Nejnižší cesťák Poraďte 20 12.1.2024 11:08
Silniční cestovní Náhrada za HY110 eliiy Power pro Africa Twin 0 18.10.2023 09:51
Poradna Originalni sedlo na AT1100 a Enduro jizda 10 13.9.2023 20:28
Skupiny
Uživatelské články
Silné stránky hodnocené uživateli
Slabé stránky hodnocené uživateli
Průměrné hodnocení od 5 uživatelů
Motor
Spojka
8.5/10
Průběh výkonu
9.0/10
Vibrace
6.0/10
Převodovka
9.0/10
Mechanická hlučnost
6.7/10
Zvuk
9.3/10
Spolehlivost
9.5/10
Podvozek
Možnost nastavení
8.7/10
Těsnost tlumičů
9.3/10
Tuhost rámu
9.5/10
Jízda
Sport
8.0/10
Město
8.3/10
Cestování
9.0/10
Terén
8.5/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
3.5/10
Ceny servisu
6.5/10
Servisní síť
7.0/10
Dostupnost dílů
10.0/10
Nabídka doplňků
8.0/10
Servisní intervaly
9.5/10
Terén
Brodivost
10.0/10
Výška
9.0/10
Ochrana motoru
8.0/10
Skoky
6.0/10
Cestování
Pohodlí jezdce
8.5/10
Možnosti uchycení zavazadel
10.0/10
Ochrana jezdce cestování
8.5/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 8.29
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 5.75 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 2 uživatelů.
Kupující kteří dali CRF1100L Africa Twin přednost
NekoupiliZ důvodu
Yamaha Tenere 700
Suzuki DL 1050 V-Strom XT Zvítězila spolehlivost Hondy
BMW R 1300 GS Adventure Mít jen jednu motorku, tak by to byla asi favoritka ještě s KTM 1290 superadventure.
Aprilia Tuareg 660 Jsem fanda Aprilie, ale než jsem se rozhoupal výprodejové ceny byly pryč. A předci jen objem ničím nenahradíš, tak jsem se rozhodl pro Africu
Yamaha Tenere 700 Hledal jsem větší univerzál jak na silnici tak do terénu. Tenere by byla lepší v offu ale na silnici ztrácí.
Suzuki V-Strom 800DE Nepasoval mi posed a vyhlad jazdca (nizko umiestneny display)
Yamaha Tenere 700 Viac menej pre jedneho jazdca
KTM 890 Adventure Spolahlivost inak perfektna masina
Honda XL750 Transalp Reakcia na plyn vadilo mi to bola dost ucukana (ON/OFF) , nenastavitelny podvozok
Honda CRF1000L Africa Twin Starší model
Triumph Tiger 900 Rally Příjemné svezení na silnici, nezpevněné silnice - tam to bylo už horší ... taky mě nepřesvědčila, že bych měl měnit za tu co sem měl doma
KTM 890 Adventure Příjemné svezení, ale nebyl důvod měnit za Afriku, kterou jsem měl doma (rv 2019)
Honda XL 650V Transalp Malý výkon motoru
KTM 890 Adventure Negativní recenze co se týče úniku oleje a zamlžovani displeje.
Yamaha Tenere 700 World Raid Bál jsem se malého obsahu na větší vdálenosti, je více vhodná do terénu než na velké cestování.
Ducati Multistrada V2 / S Obava ze nespolehlivosti (možná zbytečná).
Yamaha Tracer 9 / 900 Na to že jde o velkou cestovní motorku, tak moc zalomené nohy. Prodejce Yamaha mě "neoslovil".
BMW F 850 GS
KTM 1190 Adventure
Kawasaki Z900RS bola menšia na mna (mam 193 cm + nejake to kilo navyse :)
Kupující místo CRF1100L Africa Twin koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Honda NT1100 V manuálu bez el.podvozku už nebyla k sehnání.
Suzuki DL 1050 V-Strom Cena sovnatelná, V-Strom mi více seděl.
Suzuki V-Strom 800DE Neměl jsem na ní dobrý pocit v zatáčkach. Pamatuju si, že první verze s litrovým motorem, byla v zatáčkach super. Na ATAS mi vadí velká nádrž, tu jsem vyřadil.
Honda CRF1000L Africa Twin vyšší cena, elektronika, display
Kawasaki Versys 1000 cena
Triumph Tiger 900 Rally Tuze moc se mi líbí, ale nezkousnul jsem obří ovladače na řídítkách a komplikované ovládání infotainmentu, takže na testovací jízdu už ani nedošlo
CFMOTO 800MT Strašně tvrdý nebo pro mě nepohodlný sedlo...jinak nádherná motorka..
KTM 1290 Super Adventure R Určitě skvělá motorka, ale chtěl jsem něco z čeho jsi sednu na prdel...
KTM 1290 Super Adventure R Poražena cenovou nabídkou KTM
Honda XL750 Transalp - srdeční záležitost a sen, ale já moc nenarostl a chtějí za ni navíc přesně půlku Transalpa
Triumph Tiger 1200 GT Nevyužil bych její terénní potenciál, přijde mi nižší pro moji postavu.
BMW R 1200 GS Sázka na pohodlí.
Yamaha XT1200Z Super Tenere
BMW R 1250 GS za mě je to takové celé plastové a nedotáhnuté
Honda CMX1100 Rebel pocitově, jak říkám (bez urážky), vysoká koza. Do terénu nikdy nepojedu, polňačku jednou za rok projedu na všem, nelíbí se mi drátěná kola, do města široká řídítka, a cena už vůbec ne. Ale to byl jen okamžitý nápad, který rychle odešel.
Honda CRF1000L Africa Twin Zbytečná elektronika navíc, ten tablet mi prostě nesedí
Yamaha XT1200Z Super Tenere O Africe jsem snil a také jsem si ji slíbil. Ale pak se mnou začla občas jezdit manželka,transalp byl malej a na naše a moje ježdění mě vyšla suprtenerka nejvhodnější
Moto Guzzi V85 TT Moc plastu kolem. Je na každém rohu
Honda VFR 1200F Vyzkoušel jsem hodinku na Honda test days a vím, že si ji jednou pořídím. Úžasná, univerzální motorka. Prozatím rozhodly finance.
Honda VFR 1200X Crosstourer Malý výkon
Manuály pro Honda CRF1100L Africa Twin
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2020 janisimo honda_2020_africa_tw.pdf 260 MB CRF1100 All models- Service manual (ENG) 800 pages.
Bazar pro Honda CRF1100L Africa Twin (rss)

TOPlist